צומת מילר עונה 2 לצפייה ישירה

צומת מילר היא קומדיה שיצר, כתב וביים הקומיקאי אדיר מילר שגם מגלם את עצמו בסדרה. אדיר התפרסם כיוצר של הסדרה מצליחה רמזור וזו הסדרה השניה שהוא יוצר. הוא ידוע כיוצר שנון ומקורי עם חוש הומור משובח אותו הוא גם מפגין בעבודתו בתור סטנדאפיסט. הסדרה משודרת בקשת ועד עכשיו שודרה העונה הראשונה שכללה 12 פרקים וכעת מושדרת העונה השניה. אחד הפרקים המצחיקים בעונה הוא צומת מילר עונה 2 לצפייה ישירה.
הסדרה מתמקדת בחייו של אדיר מילר תוך תיעוד סיטואציות מצחיקות בחייו שקשורות למשפחתו, לחבריו ולעבודתו בתור קומיקאי. הסיטואציות המופיעות בסדרה הם דימיוניות אך קשורות למציאות וכוללת הרבה הומור עצמי. אשתו בסדרה מאיה היא פיסכולוגיות ידועה של סלבריטאים ובכל פרק מגיע סליברטאי אחר לקליניקה שלה לשיחת יעוץ. כפי שאדיר מגלם את עצמו כך גם כל סלבריטאי מגלם את עצמו. בסדרה הופיעו סליבריטאים ידועים כמו: דיד הררי, אסי כהן, אליענה תדהר, שלמה ארצי, טל מוסרי ורבים נוספים. לכל סליבריטאי יש עלילת רקע בפרק שבו הוא מופיע, לדוגמה אדיר מנסה להראות למאיה שאסי כהן הוא שחצן כדי שלא תתחבר אליו. במקרה של אליאנה תדהר, ביתו של אדיר מבקשת ממנו לצלם סרטון של אליאנה עבורה והוא מנסה להשיג את הסרטון בדרכים שונות. במקרה של דידי הררי הוא משתתף בתוכנית רדיו שמנחה דידי.דמות נוספת בסדרה היא עופר הסוכן של אדיר שהוא סוכן קר, ציני ורודף בצע שדוחף את אדיר למצבים הזויים כמו למשל להופיע לפני גדוד הסיור הבדואי כמתחזה לזמר שלמה ארצי. דמויות נוספות בסדרה הם אביו ואימו של אדיר שמתקשרת אליו כל פעם שהיא נתקלת בבעיה, אחיו ושתי בנותיו אחת מהן בגיל בית ספר והשניה בגיל גן.
העונה השניה ממשיכה באותו פורמט כמו העונה הראשונה תוך כדי חילופי שחקנים (השחקנית דקלה הדר החליפה את אדווה בולה בתפקיד מאיה) והוספת שחקנים חדשים. הסיטואציות בחייו של אדיר נהיות קיצוניות ומצחיקות יותר ובפרקים שישודרו יפיעו שוב סלבריטאים רבים כאשר לכל אחד מהם יהיה סיפור רקע שונה. פרק מומלץ הוא צומת מילר עונה 2 פרק חמש שלא יאפשר לכם לנשום מרוב צחוק.