גוט טאלנט לצפייה ישירה


גוט טאלנט לצפייה ישירה

גוט טאלנט ישראל היא תוכנית ראליטי שמחפשת את הכישרון הבא של ישראל בהנחיית עופר שכטר ואסי ישראלוף. השופטים של העונה הראשונה כוללים את נועה קיריל, מיה דגן, ג’ורדי ומאור זגורי והיא משודרת בערוץ 13. גוט טאלנט ישראל הוא אחד הפרקים הטובים בעונה וממומלץ לצפות בו.
התוכנית מבוססת על פורמט האמריקאי המצליח שמשודר מאז 2006 ובו מתחרים מתמודדים מתחומים שונים שכוללים: שירה, ריקוד, קוסמות, ליצנות, לוליינות, קומדיה, נגינה, קומדיה ועוד. המתחרים צריכים לעבור מספר שלבים כדי לנצח בתחרות.
השלב הראשון הוא שלב האודישנים. בשלב זה המתמודד מבצע הופעה קצרה שמדגימה את כשרונו. יש ארבעה שופטים וכל שופט מציע האם להעביר את המתמודד או לא להעביר. כדי לעבור לשלב הבא מתמודד צריך שלפחות שלושה שופטים יצביעו לטובתו. בנוסף לכל שופט יש שני באזרים. הבאזר הראשון הוא ה”ראד באזר” שהשופט יכול ללחוץ עליו אם לא אהב את המתמודד, ואם ארבעת השופטים לחצו על הראד באזר המתמודד עוצר את הופעתו ואינו ממשיך לשלב הבא. הבאזר השני הוא ה”גולדן באזר” שכל שופט יכול להשתמש בו רק פעם בעונה, ואם השופט לחץ עליו אז המתמודד עובר ישירות לשלב חצי הגמר.
השלב הבא הוא שלב בחירת השופטים שבוחרים שני עשרה מתמודדים שעולים לשלב חצי הגמר ומצטרפים לארבעת המתמודדים שכבר עלו אחרי שקיבלו את ה”גולדן באזר”.
בשלב חצי הגמר בוחרים השופטים שמונה מתמודדים והמנחים בוחרים מתמודד נוסף מתוך השש עשרה שעלו. הבחרה מתבצעת ע”י לחיצה על ה”גולדן באזר” כאשר כל שופט יכול ללחוץ פעמיים עבור שני מתמודדים והמנחים רק פעם אחת.
בשלב הגמר שאליו עולים תשעת המתמודדים שנבחרו הבחירה של הטאלנט הבא של ישראל מתבצעת ע”י הקהל.
העונה ששודרה היית מוצלחת מאוד ובלט בה גוט טאלנט ישראל . המתמודדים הגיעו מוכנים היטב עם הופעות מרהיבות שכללו שירה, ריקוד, ציור, קוסמות, נגינה ואקרובטיקה. בסופו של דבר המתמודד שזכה במקום הראשון הופיע עם מופע קוסמות. בעונה שודר גם פרק ספיישל מיוחד בו התמודדו עשרה הרכבי ילדים ובפרק זה נבחר הרכב שביצע תרגילי אקרובטיקה.

למעבר לאתר