גולסטאריות לצפייה ישירה


 גולסטאריות כל הפרקים לצפייה ישירה
היא תכנית ראליטי שמציגה חבורה של סלבריטאים שמרכיבים ביחד נבחרת כדורגל שהוקמה רק לצורך התוכנית. חלק מהעונות צולמו בארץ וחלק מהן צולמו בחו”ל. במהלך העונה שחקני הנבחרת עוברים אימונים ומשתתפים במשחקים מול נבחרות שונות כאשר בסוף העונה יש משחק גמר. העונה מתמקדת ביחסים בין חברי הנבחרת שכוללים חברויות ומאבקים וכוללת רגעים מצחיקים, עצובים ואף רגעים הזויים. פרק שזכור במיוחד מהתוכנית הוא גולסטאריות לצפייה ישירה, וחשוב לציין שבין היתר את הקבוצה מאמן שחקן העבר ומאמן הכדורגל שייע פייגנבוים ובכל עונה מצטרף אליו עוזר מאמן ואנשי צוות שתומכים בקבוצה. המאמן מנסה לגבש ולאמן את הנבחרת כדי שתגיע למשחק הגמר ביכולת הגבוהה ביותר, בהתחשב כמובן שמדובר בסלבריטאים ולא בשחקני כדורגל מקצוענים.

גולסטאריות לצפייה ישירה הוא פרק מהעונה החמישית ובניגוד לשאר העונות, המשתתפות בעונה זו הן נשים בלבד מה שמבטיח סיטואציות שלא הכרנו מעונות קודמות. הפרק הטוב ביותר של העונה הוא ללא ספק החלק שבו מערכת היחסים בין השחקניות הגיעה לשיאים חדשים. הנבחרת משחקת במהלך העונה מול נבחרת הדובונים, נבחרת בנות רמת השון, נבחרת הגולסטארים ונבחרת המשפחות.
הנבחרת של גולסטאריות לצפייה ישירה כוללת עשרה בחורות: טיטי איינאו, לירון רביבו ואחיותיה נוי ועמית, בל אגם, טובל’ה חסין, עינת שרוף, נסרין קדרי, סילבי ז’אן והשוערת אגם שוסטר. שחקנית הכדורגל המקצוענית היחידה בקבוצה היא סילבי ז’אן ששיחקה במספר קבוצות בארץ ואף בנבחרת ישראל. היא פרשה במהלך העונה מהקבוצת הגולסטאריות לאחר ההפסד לקבוצת המשפחות. משחק הגמר של העונה נערך נגד נבחרת חברות הכנסת שאותה אימן שוער הכדורגל לשעבר שביט אלימלך וקבוצת הגולסטאריות ניצחו בו.


למעבר לאתר