תאגד עונה 2 לצפייה ישירה


תאג”ד היא סדרת דרמה שמתארת את עלילותיהם של חובשי תאג”ד (תחנת איסוף גדודית) של גדוד 33. העונה הראשונה של הסדרה שודרה ב-2016 בערוץ יס אקשן של יס וזכתה לאחוזי צפייה גבוהים וגם להצלחה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. מה שעזר לפופולריות של הסדרה הוא המשחק המקצועי של השחקנים שעברו קורסים והכשרה חלקית של חובשים בצה”ל כדי שמשחקם יראה אמיתי ומשכנע. עונה שניה של תאג”ד כבר נכתבה ואף צולמה באופן חלקי והיא תשודר בקרוב כאשר הפרק הבולט בסדרה הוא תאג”ד עונה 2 לצפייה ישירה
הסדרה נפתחת בסצנה בה יורה אמיר שהוא לוחם בגדוד מנשקו לעבר אמבולנס של התאג”ד ולאחר מכן מתמוטט, מאבד את ההכרה ונשלח לאשפוז ארוך בבית החולים. נטען שאלכס רופא התאג”ד ומפקד היחידה הזריק לו קורטיזון, חומר שהוא היה רגיש לו ובכך גרם לו להזיות קשות שגרמו לתקרית הירי. בשל כך מודח אלכס מהתאג”ד במקומו ממונה אברי שהוא קצין מילואים. דניאל החוג”ד (חובש גדודי) שקשור מאוד לאלכס וחבריו ליחידה אינם מאמינים שאלכס אשם באירוע ומנסים להגיע לחקר האמת ולהחזיר את אלכס לתפקידו. בעקבות חקירה מאומצת מגלה דניאל שאליו מצטרפים ליה, בן לולו ופלוצ’ק שמשהו גדול עומד מאחורי הדחתו של אלכס וזה כולל שחיתויות של קצינים בכירים שאף מסכנות חיי אדם. פרקים תמצאו רק בVOD City , מסתבר שגם משפחתו של אלכס קשורה לקנוניה והיא מבצעת בחיילי הגדוד ניסויים אסורים בגז העצבים הקטלני סארין כדי למצוא תרופות שיגנו כנגד השפעות הגז. חיילי הגדוד חושבים שהם מקבלים ממריצים כחלק מהניסוי אך איתן קצין בגדוד מגלה את האמת. נחשף גם שרב סרן יאיר שניידר וקבוצה של שוטרי מצ”ח (משטרה צבאית חוקרת) משתפת פעןלה עם הניסוי האסור. בסצנת הסיום נפגעת קשות הפרמדיקית רותם מהתנקשות שביצעו בני משפחתו של אלכס.
העונה השניה הולכת להיות אף מרתקת יותר מהעונה הראשונה. מסתבר שפרשת השחיתות היא רק קצה הקרחון וחיילי התאג”ד צפויים לחשוף סודות גדולים בהרבה. הפרק החשוב ביותר להבנת המסתורין הוא תאג”ד עונה 2 לצפייה ישירה שמפזר חלק ניכר מהערפל ומקרב אותנו לפתרון התעלומה.