שכונה עונה 3 לצפייה ישירה


שכונה עונה 3 לצפייה ישירה היא סדרת נעורים שנכתבה ע”י גיורא חמיצר ועוסקת ביחסי עשירים ועניים בישוב הדמיוני נרקיס. הסדרה עלתה לאוויר ב-2014 בערוץ ניקלודיאון של הוט כאשר עד עכשיו שודרו שתי עונות והעונה השלישית יוצאת בקרוב. השכונה עונה 3 פרק 5 יהיה פרק מרתק ומיוחד שכדאי מאוד לצפות בו.
בעונה הראשונה מסופר על האוכלוסיה הענייה בישוב נרקיס שמתרכזת במרכז הישוב ליד מגרש הגולף שבו משחקים העשירים. העניים גרים במקבץ של בתים עלובים וחיים בצניעות רבה. אחת המשפחות הוותיקות בשכונה היא משפחת בן דוד הכוללת את האב האלמן בנדה וחמישה ילדים: ויקי, אודי, רחלי, רינת ויובל. בנדה מנסה לפתוח עסקים שונים אך נכשל ומסתבך בחובות כבדים שמסכנים אותו במאסר, וילדיו מנסים בכל כוחותיהם להשאיר את האב מחוץ לכותלי בית הסוהר. בנוסף לקשיים הכלכליים מנסים העשירים בצורה עיקשת לפנות את השכונה של העניים שמכערת להם את הישוב וכך לעלות את ערך הדירות שלהם. בשלב הזה אנחנו נחשפים לסוד אפל שקשור לאוצר מיסטי בשם מטה אהרון אשר הולך ונחשף ומסכן את חייהם של תושבי השכונה העניים.
העונה השנייה מתמקדת בעלילות המטה ובהשפעותיו על תושבי נרקיס כאשר שני הצדדים העשירים והעניים מנסים להשתלט עליו. בעונה זו משפחת שיינפלד העשירה מאבדת את ממונה בעקבות חובותיו של אב המשפחה טדי, אך טדי גונב את המטה ומשתמש בו כדי לגלות את מספרי הלוטו של ההגרלה הקרובה וכך מחזיר למשפחה את הכספים שנאבדו. סוזי שיינפלד שהיא ראש המועצה של נרקיס ממשיכה לפגוע בתושבים העניים וגורמת לשליחתו לכלא של בנדה בעקבות חוב שיקרי שהיא טפלה עליו. רחלי ביתו של בנדה רוצה להשמיד את המטה אך בסופו של דבר איתן שהוא סוכן מוסד שחי בישוב משמיד את המטה ונהרג במהלך הפעולה.
העונה השלישית שיוצאת בקרוב הולכת להיות עונה מסעירה ומרתקת יותר מקודמותיה. השיא של העונה הולך להיות השכונה עונה 3 פרק 5 שבו נחשפים פרטים מדהימים שישנו את כל שחשבנו עד אז. בעונה הזאת נמשיך לראות את המאבק בין העשירים לענייים שמתפתח ומגיע לשיאים חדשים ונראה שהאוצרות מהעבר שנחשפנו אליהם בעונות הקודמות הם רק ההתחלה לסיוט הרבה יותר מסוכן.