כדברא עונה 2 לצפייה ישירה


כדברא היא סדרת נוער שמשודרת החל משנת 2017 בערוץ ניקלודיאון של יס. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לסדרה הנוער הטובה ביותר בשנת 2017. הסדרה עוסקת בעולם העל טיבעי וכן במאבק בין הכוחות הטובים לרעים ובכל מה שכרוך בזה. לסדרה צולמו שתי עונות כאשר העונה השניה משודרת בימים אלה. כדברא עונה 2 לצפייה ישירה הוא הפרק המרתק ביותר בסדרה ומומלץ מאוד לצפות בו.
כדברא מספרת את סיפורן של הכדברות שהן מסדר סודי של מכשפות טובות שחיות בסתר מבלי לגלות לאיש על כוחותיהן העל טבעיים. הכדברות מבצעות קסמים ע”י זה שהן ראשית חושבות על הקסם ורק לאחר מכן הן אומרות לחש סודי. לכדברות יש כוחות עצומים המאפשרים להן לשלוט בארבעת היסודות של הטבע: אש, מים, אדמה ואוויר. יש להן מגוון של לחשים המאפשרים להם לשלוט על ארבעת היסודות וכן לעשות כשפים כמו להפוך חפצים לאבן או להפיק חום מהידיים. מנהיגת הכדברות נקראת מגנא והיא גם הכדברא החזקה ביותר. מטרתם של הכדברות הוא להגן על בני האדם מפני יצורים על טבעיים שנקראים גרומלים.
הגרומלים הם יצורים על טבעיים שנלחמים בכדברות. הם בעלי יכולות הקפאה ומסוגלים לנשוף קרח. הם נראים בדיוק כמו בני אדם רק שזורם בעורקיהם עשן כחול במקום דם. ניתן לזהות אותם רק באמצעות גלאים מיוחדים. התכנית של הגרומלים היא להזרים חומר הקפאה חזק וקטלני שנקרא מלדור למערכת ההשקיה העולמית וכך להקפיא את כל היבולים. לאחר מכן הם מתכננים להציע לבני האדם את החומר הנגדי שיפשיר את המלדור שנקרא סרדור, אך הם יספקו אותו רק אם בני האדם יכנעו להם כניעה מוחלטת וחסרת פשרות.
קורקי ולילה הן שתי נערות שהופכות בגיל 16 לכדברות ובהדרגה מגלות את כוחותיהן. הן מגלות את המזימה השטנית של הגרומלים להשתלט על העולם ונלחמות איתם כדי לעצור אותם ולהציל את בני האדם מגורל אכזר. בעונה השניה של הסדרה הן מצליחות בסופו של דבר לעצור את הגורומלים וקורקי הורגת את מנהיגם הנערץ וולנו, אך זה מוביל להתפתחויות חדשות ומסעירות שמגיעות לשיא בכדברא עונה 2 לצפייה ישירה.